Traxxas E-Max 1,10 brushless RTR (67)

Zvětšení světlé výšky E-maxx Brushless

Určitě mi dáte za pravdu, že světlá výška je v těžším terénu dobrá věc. Ne, že by E-maxx nebyl dostatečně vysoký, ale dalších pár milimetrů navíc a zlepšení průchodnosti terénem rozhodně není na škodu, obzvlášť, když jsem auto pěkně rozšířil extendery o 12mm.

Úprava spočívá v horním uchycení tlumičů o kousek níž a ideální místo je tam, kde jsou upevněny držáky karoserie. Kola tak o kousek poklesnou a zvětší se světlá výška. Spodní uchycení tlumičů je samozřejmě co nejblíž k šasí.

Traxxas E-Max 1,10 brushless RTR (67)

Malinko se zmenší progresivita pružení, protože jsou tlumiče víc na kolmo, ale ruku na srdce, u takovýho monstra v těžkým terénu, do to pozná... Potom se pružení decentně přitvrdí, což se u mýho monstra docela hodí, mám tam dost velký a těžký baterky - 2p6s LiPo.
Původní šroubky, co drží držáky karoserie musí samozřejmě ven, ty sem nahradil jedním dlouhým šroubkem, který jsem prošrouboval naskrz a na něj jsem doma našel naprosto ideální kovové válečky, jako stvořené pro tento účel :-) Výsledek vidíte na fotce...

Traxxas E-Max 1,10 brushless RTR (66)

Praktické zkušenosti naprosto výborné, auto je dohromady s koly Proline Big Joe 3,8", rozšířené extendery Integy o 12mm a s touhle úpravou světlé výšky daleko větší, než stock auto. Mám s čím srovnávat, průchodnost se objektivně o dost zlepšila, co nevyjedou jiní se stejným autem, většinou vyjedu já :-)

Traxxas E-Revo brushless RTR vs E-Revo

Články ze stejné kategorie

Moje ostatní RC modely Tady přináším přehled mých RC modýlků, které jsem kdy vůbec měl a které jsem nezmínil v žádném z mých článků a přesto si myslím, že stojí za povšimnut...
Integrovaná nabíječka na mikrobaterie v DX6i Sem tam, když jsem mimo domov narazím na nedostatek nabitých baterií pro mé mikromodely, tak jsem si do vysílačky (s kterou už po mých mnoha úpravách ...
Kalibrace křížových ovladačů DX6i Časem používání mé DX6i jsem narazil na potřebu nakalibrovat křížové ovladače na DX6i. Kalibrace se povedla podle návodu, který jsem našel tady na net...
Omezení svornosti diferenciálů E-maxx Brushless Diferenciály, v tomto případě jejich svornost mají na kvalitu jízdy nezanedbatelný vliv a zcela otevřené diferenciály v terénu rozhodně nejsou žádané....
Dvoustupňová převodovka E-maxx Brushless (TRA3998) Protože jezdím i pomalou jízdu těžkým terénem, pořídil jsem na E-maxxe kit dvoustupňové převodovky (TRA3998). Vysílačku jsem si ze dvou na pět kanálů ...
Zvětšení rozchodu E-maxx Brushless Zvětšení rozchodu u E-maxxe naštěstí není nijak složité, pokud víte jak na to a co budete potřebovat. Navíc je velmi praktické, autu přidá stabilitu v...
DX6i a stopky na plynu Jeden z nedostatků vysílačky DX6i je absence automatických stopek aktivovaných páčkou plynu tak, jak je to na lepších modelech vysílaček. Naštěstí se ...
Throttle Hold v letadlo (acro) módu na DX6i Jedná se o to stejné, jak Throttle hold pro Heli, ale tohle funguje pro modely v módu letadla (Acro), určitě znáte. Pokud je spínač Throttle Hold zapn...
Integrovaná anténa DX6i Integrovaná anténa v DX6i je praktická věc. Koupit se dá na HobbyKing.com Je to klasická anténa, jen nemá ten velký černý plastový obal. Proč integrov...
Proline Big Joe a E-Maxx Brushless Přináším krátké shrnutí zkušeností po roce a půl s koly Proline Big Joe 3.8" (+ video)(+ video) Vložky Proline Big Joe 3.8" se ani časem, ani po zi...

Napsat komentář

Vyplnění jména je nepovinné.
Komentář bude automaticky zveřejněn po kontrole antispamovým filtrem.