Traxxas E-Max 1,10 brushless RTR (67)

Zvětšení světlé výšky E-maxx Brushless

Určitě mi dáte za pravdu, že světlá výška je v těžším terénu dobrá věc. Ne, že by E-maxx nebyl dostatečně vysoký, ale dalších pár milimetrů navíc a zlepšení průchodnosti terénem rozhodně není na škodu, obzvlášť, když jsem auto pěkně rozšířil extendery o 12mm.

Úprava spočívá v horním uchycení tlumičů o kousek níž a ideální místo je tam, kde jsou upevněny držáky karoserie. Kola tak o kousek poklesnou a zvětší se světlá výška. Spodní uchycení tlumičů je samozřejmě co nejblíž k šasí.

Traxxas E-Max 1,10 brushless RTR (67)

Malinko se zmenší progresivita pružení, protože jsou tlumiče víc na kolmo, ale ruku na srdce, u takovýho monstra v těžkým terénu, do to pozná... Potom se pružení decentně přitvrdí, což se u mýho monstra docela hodí, mám tam dost velký a těžký baterky - 2p6s LiPo.
Původní šroubky, co drží držáky karoserie musí samozřejmě ven, ty sem nahradil jedním dlouhým šroubkem, který jsem prošrouboval naskrz a na něj jsem doma našel naprosto ideální kovové válečky, jako stvořené pro tento účel :-) Výsledek vidíte na fotce...

Traxxas E-Max 1,10 brushless RTR (66)

Praktické zkušenosti naprosto výborné, auto je dohromady s koly Proline Big Joe 3,8", rozšířené extendery Integy o 12mm a s touhle úpravou světlé výšky daleko větší, než stock auto. Mám s čím srovnávat, průchodnost se objektivně o dost zlepšila, co nevyjedou jiní se stejným autem, většinou vyjedu já :-)

Traxxas E-Revo brushless RTR vs E-Revo

Související nebo podobné články:

Napsat komentář

Vyplnění jména je nepovinné.
Komentář bude automaticky zveřejněn po kontrole antispamovým filtrem.