E-Maxx_Big_Joe

Proline Big Joe a E-Maxx Brushless

Přináším krátké shrnutí zkušeností po roce a půl s koly Proline Big Joe 3.8(+ video)(+ video)

Vložky Proline Big Joe 3.8" se ani časem, ani po zimě netrhají a nerozpadají, narozdíl od stock kol, která vidíte níže...

Traxxas-E-Max-110-brushless-RTR-94

Vložky jen jemně změkly, což je ale jen dobře, protože jako nové jsou fakt dost tvrdé. Teď jsou tak akorát. V kolech jsem samozřejmě udělal odvodňovací dírky, asi 1mm velké. Kola jsou překvapivě i velmi odolná. Pokaždé se mi nepodaří zajet do terénu, tak zablbnu i na asfaltu a musím říct, že nejsou nijak extrémně sjetá. Řekl bych, že tak 3 sezóny dají. Okraje jemně popraskaly, tak jak asi na každé gumě, ale dál se nijak netrhají a vzhledem k mým bashing schopnostem je to vcelku úspěch. Kola na autě dobře vypadají a průchodnost terénem se objektivně zlepšila. Tyhle drapáky prostě vyjedou hodně. Navíc se auto jemně zvedlo, což průchodnosti taky mírně pomohlo, kola jsou totiž o trošku vyšší, než stock...

E-Maxx_brushless_lom_(2)

Dvě věci, které bych vytkl.
Ačkoli výrobce tvrdí opak, kola dostanete naprosto nevyvážená a oproti stock kolům jsou nevyvážená trošku víc. Každopádně nic nepřekonatelného, vyvažovací závažíčka to jistí :-) ...

proline-big-joe

Druhá věc, ikdyž to vlastně není výtka, je to, že při maximálním rejdu vnitřní hrany kol dřou o řídící tyč. Jsou prostě moc široká (hluboká), pro znalé, mají velký offset. Toto jsem asi za měsíc vyřešil extendery, které jsem i tak plánoval k těmto kolům pořídit a auto tak o 12mm rozšířil...

20150501_140835

Celkově jsem s koly Proline BigJoe velice spokojen a až doslouží, pořídím nejspíš opět ty stejné...

Poznámka na závěr. Musel jsem použít o jeden zub menší pastorek. Kola jsou těžší a větší a na motoru s regulátorem je to znát. Ventilátor na reglu daleko častěji běžel a motor se o poznání víc hřál.

Články ze stejné kategorie

Moje ostatní RC modely Tady přináším přehled mých RC modýlků, které jsem kdy vůbec měl a které jsem nezmínil v žádném z mých článků a přesto si myslím, že stojí za povšimnut...
Integrovaná nabíječka na mikrobaterie v DX6i Sem tam, když jsem mimo domov narazím na nedostatek nabitých baterií pro mé mikromodely, tak jsem si do vysílačky (s kterou už po mých mnoha úpravách ...
Kalibrace křížových ovladačů DX6i Časem používání mé DX6i jsem narazil na potřebu nakalibrovat křížové ovladače na DX6i. Kalibrace se povedla podle návodu, který jsem našel tady na net...
Omezení svornosti diferenciálů E-maxx Brushless Diferenciály, v tomto případě jejich svornost mají na kvalitu jízdy nezanedbatelný vliv a zcela otevřené diferenciály v terénu rozhodně nejsou žádané....
Dvoustupňová převodovka E-maxx Brushless (TRA3998) Protože jezdím i pomalou jízdu těžkým terénem, pořídil jsem na E-maxxe kit dvoustupňové převodovky (TRA3998). Vysílačku jsem si ze dvou na pět kanálů ...
Zvětšení světlé výšky E-maxx Brushless Určitě mi dáte za pravdu, že světlá výška je v těžším terénu dobrá věc. Ne, že by E-maxx nebyl dostatečně vysoký, ale dalších pár milimetrů navíc a zl...
Zvětšení rozchodu E-maxx Brushless Zvětšení rozchodu u E-maxxe naštěstí není nijak složité, pokud víte jak na to a co budete potřebovat. Navíc je velmi praktické, autu přidá stabilitu v...
DX6i a stopky na plynu Jeden z nedostatků vysílačky DX6i je absence automatických stopek aktivovaných páčkou plynu tak, jak je to na lepších modelech vysílaček. Naštěstí se ...
Throttle Hold v letadlo (acro) módu na DX6i Jedná se o to stejné, jak Throttle hold pro Heli, ale tohle funguje pro modely v módu letadla (Acro), určitě znáte. Pokud je spínač Throttle Hold zapn...
Integrovaná anténa DX6i Integrovaná anténa v DX6i je praktická věc. Koupit se dá na HobbyKing.com Je to klasická anténa, jen nemá ten velký černý plastový obal. Proč integrov...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>